هتل داریوش کیش

این وبلاگ در راستای معرفی هتل داریوش کیش تاسیس شده است

هتل داریوش کیش

این وبلاگ در راستای معرفی هتل داریوش کیش تاسیس شده است

هواپیما

سقوط هواپیما های متعدد در سال های اخیر به یکی از چالش های شرکت های هواپیمایی و هم چنین مسافرانی که قصد سفر با هواپیما را دارند در ایران تبدیل گشته است با امضا شدن توافق برجام و آمدن هواپیما های جدید کمی این دغدغه ها را کاهش یافت ولی با سقوط هواپیما شرکت هواپیمایی آسمان در شهر یاسوج دوباره این استرس ها شدت یافت و مسافرین شرکت های هواپیمایی ایران باز هم دغدغه و ترس از سقوط دارند البته بیشتر مسافرین فکر می کنند هواپیماهای کهنه پیش از برجام سقوط می کنند لذا ما در این مقاله کوشیده ایم که هواپیما هایی که در خطوط ایرانی مشغول پرواز هستند را به شما معرفی کنیم تا متوجه شوید هواپیما پس از برجام به ایران آمده است یا قبل از برجام و پیش از سفر هواپیمایی هواپیما خود را بشناسید.

آگاهی کامل نسبت به نوع وسیله نقلیه مورد استفاده در سفر، از حقوق اولیه هر مسافر است. این موضوع، چه در سفرهای زمینی و چه در مسافرتهایی هوایی به یکی از اصلی ترین دغدغه ها بدل شده است به گونه ای که در سفر با هواپیما، اغلب مسافران تمایل دارند بدانند با چه نوع هواپیمایی پرواز می کنند تا در طول سفر با فراغ بال از امکاناتی که در اختیارشان قرار دارد، استفاده کنند. با همه اینها، در برخی از موارد شاهد آن هستیم که نوع هواپیما، در بلیط خریداری شده ذکر نمی شود پس چگونه می توانیم هواپیمایی که با آن سفر می کنیم را تشخیص دهیم؟

هواپیمایی که بعنوان هواپیما اول برای معرفی به شما انتخاب کرده ام هواپیما ایرباس ۳۲۰ می باشد.هواپیما ایرباس ۳۲۰ یک هواپیمای اروپایی است که از امن ترین هواپیما هایی است که در سامانه هوایی ایران قرار دارد این هواپیما دارای ۱۵۰ نفر ظرفیت می باشد و همچنین دارای دو موتور می باشد که در بال های این هواپیما قرار گرفته است این هواپیما از هواپیما هایی است که پس از برجام به ایران آمده است در ادامه شما را دعوت میکنم به دیدن نمایی  از هواپیما ایرباس ۳۲۰ است

هواپیما ایرباس ۳۲۰

 

 

 

 

 

 

 

هواپیما بویینگ ۷۴۷

هواپیما بویینگ ۷۴۷ یک هواپیما آمریکایی است و پس از هواپیما ایرباس ۳۸۰ دومین هواپیما غول پیکر مسافرتی است این هواپیما یک جت چهارموتوره است و در سری جدید این هواپیما ظرفیت این هواپیما ۳۵۰ تا۴۰۰ نفر می باشد هواپیمای بویینگ ۷۴۷ را شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان دارد شرکت ماهان ۸عدد بویینگ ۷۴۷ دارد و ایران ایر دارای ۱۰ فروند هواپیما ایران ایر می باشد این هواپیما دارای ۶میلیون قطعه می باشد که در ۳۳ کشور مختلف ساخته می شود. در ادامه شما را به بازدید از نمایی از هواپیمای بویینگ ۷۴۷ دعوت میکنم.

 

هواپیما فوکر ۱۰۰

این هواپیما دارای دو موتور در قسمت دم می باشد حداکثر طرفیت دارای ۱۰۹ نفر می باشد و ساخت کشور هلند می باشد اولین تولید این هواپیما مربوط به سی سال پیش می باشد شرکت های هواپیمایی ایران ایر آسمان قشم ایر و کیش ایر دارای این هواپیما می باشند این هواپیما از هواپیماهای خطرناک در جمهوری اسلامی می باشد و هواپیمایی که شرکت آسمان بر زمین خورد فوکر ۱۰۰ بود .

 

هواپیما ام دی

هواپیما ام دی دارای دوموتور می باشد و حداکثر طرفیت این هواپیما دارای ۱۷۰ نفر ظرفیت باشد اولین تولید این هواپیما برای سال ۱۹۷۹ می باشد. بعد از خروج توپولوف در ایران این هواپیمایی ام دی جایگزین شد. شرکت هواپیمایی آتا ایران ایر زاگرس کاسپین تابان کیش ایر دارای این هواپیما می باشند این هواپیما هم از هواپیما های خطرناک در جمهوری اسلامی می باشد. در ادامه شما را به دیدن نمایی از هواپیمایی ام دی دعوت می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.